19.4.09

有够無間

.
有够無間 。有够孤單


lol... Favourite scene of KO3anguo so far - with Jiang Gan trying to pretend to be Tony Leung from Infernal Affairs, the english 'subtitles' at the bottom,
and the awesome insert songs!!



。有够無間。

我的無間無間無間 無間無間無間道
我的無間無間無間 無間無間無間道

我的無間無間無間 無間無間道


我的無間無間 有錢買不到

無間的我~

-----


。有够孤單。

我的孤單孤單孤單 孤單孤單孤單單
我的孤單孤單孤單 孤單孤單孤單單
我的孤單孤單孤單 孤單孤孤又單單

我的孤單孤單 有錢買不到

孤單的我~

-----


。有够臭美。

我的臭美臭美臭美 臭美臭美臭臭美
我的臭美臭美臭美 臭美臭美臭美美
我的臭美臭美臭美 臭美臭臭又美美

我的臭美臭美 有錢買不到

臭美的我~

-----
wishing that they would release the prankish versions of 够爱... they're hilarious to listen to.. XD

3 comments:

  1. their prob gunna do one each episode....
    funni
    So retarded....
    escecially the one with lu ba or wateva his name is....

    ReplyDelete
  2. LOL wish they would make more...

    ReplyDelete
  3. ehh??
    me goin 2 watch when ding givs me d ep lah
    she say 1st ep funni then d rest retarded lah

    ReplyDelete